Skip to main content

How we tried to kill each other

We got home today. Normal long and boring day. Rokhy went straight to bed, I was hungry so I started preparing myself a nice hot meal.
I was really looking forward to it, I was really hungry! I was even happy that I'm finally home! But then...
Something happened...
My problem is that I don't actually remember what happened. :-D
In my point of view, Rokhy sneaked to the kitchen and scaret the shit out of me.
But according to Rokhaya it went something like this:
"So I was laying in the bed but I realized that I'm hungry and I got up and went to the kitchen. I wanted to say something but then Anet turned, her eyes almost fell out of her face and without any sound she started waving her hands towards me like she want to atack me and I was like - what the hell girl! Is she crazy or what? What happened!! And after few seconds I realized that I might scare her... But then I started laughing because her face!!! That was hillarious!! Her eyes!!! And the hands waving!!!! Oh my gooood!!!! :-D"
She was laughing like 15 minutes straight... I was almost afraid of her... But we both cry of laughter. It was truely moment to remember. Even thoug - I balcked out.
After half an hour we were discussing that she is kinda lucky that I wasn't holding anything because I could throw it at her and for example knife could be really dangerous. It was 50 cm distance - I would probably hit the target.
So yes. Rokhaya almost gave me a hear attack and I almost punched her. But we are really ok here. Noone is crazy at all. Everything is covered in the bright light and rainbow and unicorns...

*CZECH*

Jak jsme se zkusily navzájem zabít

Dojeli jsme domů z práce. Normální dlouhý a nudný den. Rokhy šla rovnou do postele, já měla hlad tak jsem si začala připravovat nějakou dobrotu.
Opravdu jsem se na jídlo těšila měla jsem fakt obří hlad! Měla jsem i velkou radost protože jsem byla konečně doma! Ale potom...
Něco se stalo...
Můj problém je, že si úplně nepamatuju co :-D
Z mého úhlu pohledu se Rokhy přikradla potichu do kuchyně a brutálně mě vystrašila.
Ale podle Rokhayi to bylo zhruba takhle:
"Tak si tak ležím v posteli a říkám si hej mám hlad, tak jsem vstala a šla do kuchyně. Chtěla jsem něco říct ale pak se Anet otočila, její oči málem vypadly z důlků a bez jakýchkoliv zvuků začala děsivě mávat rukama směrem ke mě jako by na mě chtěla zaútočit a já si tak říkám - co to sakra je! Zešílela snad? Co se to děje!! A po pár vteřinách mi došlo, že jsem ji asi vystrašila... Ale potom jsem se začala smát protože jsem si vzpomněla na ten její výraz!!! To bylo dokonalý!! Její oči!!! A ty mávající ruce!!! Pane božeeee!!! :-D"
Smála se asi 15 minut... Skoro jsem se o ni začala bát... Ale obě jsme smíchem plakaly.
Byl to moment k zapamatování. I když já mám v hlavě tmu.
Po půl hodině jsme začaly diskutovat, že má docela štěstí, že jsem nic nedržela v ruce protože jsem to po ní mohla hodit a například nůž by mohl být nebezpečný. Bylo to jen 50 cm - pravděpodobně bych se trefila.
Takže ano. Rokhaya mi málem přivodila infarkt a já ji málem praštila. Ale jsme tu fakt v pohodě. Nikdo se ještě nezbláznil. Všechno je zalito jasným světlem a duhou a jednorožci...

Comments